beantwoord

Persoonlijke OV chipkaart nummer

• 21 maart 2019
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb zojuist een abonnement willen afsluiten met daarbij een persoonlijke chipkaart. Toen kreeg ik een mail om mijn account te activeren. Dat heb ik willen doen maar toen moest ik mijn kaartnummer invoeren. Ik heb alleen geen persoonlijke kaart dus ik kan deze niet activeren. Ik heb wel al betaald. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 maart 2019, 21:51

Welkom bij onze NS Community, COF!

Omdat de OV-chipkaart nog gemaakt moet worden (of in ieder geval nog gekoppeld moet worden aan jouw abonnement) kan ik nog niet zien wat het kaartnummer gaat worden. Zodra je de kaart binnen hebt kun je dus verder in dit proces.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom bij onze NS Community, COF!

Omdat de OV-chipkaart nog gemaakt moet worden (of in ieder geval nog gekoppeld moet worden aan jouw abonnement) kan ik nog niet zien wat het kaartnummer gaat worden. Zodra je de kaart binnen hebt kun je dus verder in dit proces.
En wanneer kan ik de kaart verwachten dan? Ik heb daar ook geen bevestiging van gehad
Reputatie 7
Een kaart met abonnement komt normaal gezien ongeveer na een week binnen.
Ik heb de kaart inmiddels gekregen. En ik ben naar het station gegaan om het product op te halen. Alleen staat er dat er geen product klaar staat voor deze kaart. Maar ik heb wel €5 euro betaald (wat het product kost per maand). Hoe kan dit? Betekent dit dat ik wel netbeheerder 40% kan reizen in de daluren?
Reputatie 7
Badge +4
Als u een nieuwe kaart heeft met een nieuw abonnement, hoeft u niet naar het station te gaan om het te activeren. Dat is dan automatisch gebeurd. Het klopt dat er geen bestelling klaar staat.

Ik neem aan dat u een Flex Dalvoordeel abonnement heeft. Bij het inchecken krijgt u als melding: 'Reizen op rekening.'

U reist met 40 procent korting bij inchecken in de daluren.

Reageer