beantwoord

Persoonlijke Ov-Chipkaart onleesbaar

• 23 juni 2018
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Zoals de titel het al zegt mijn ov-chipkaart is onleesbaar ik heb ‘m pas een paar maanden dit is m’n 2de aangevraagde ov-chipkaart binnen minder dan 1 jaar... echt ongeloofelijk. Ze zijn beide onbeschadigd, geen enkele krasje niks. Ik pak de tram naar me werk ik pak me portemonee en je raad het al ik kan niet in checken in geen enkele ov ‘scanner’ m’n bloeddruk stijgt meteen en maar denken wat ik nu moet doen want als ik weer een nieuwe Ov aanvraag duurt het een tijdje tot dat tie binnenkomt en ik heb ook nog eens 10 euro en een maand-abonnement op me ov. Ik vind het echt schandalig dat ik in 1 jaar 2x een nieuwe Ov-Chipkaart moet aanvragen...

Foto door moderator verwijderd in verband met privacyredenen.
icon

Beste antwoord door Ben NS 23 juni 2018, 11:40

Hallo Allan07, en welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de OV-chipkaart.
Als er iets fout gaat met een reisproduct van NS, kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, zoals Thom al aangeeft.
De snelste manieren zijn telefonisch (030 75 15 155), of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@NS_online).

Echter, als ik je verhaal zo lees, lijkt het waarschijnlijk een technisch probleem met de kaart zelf.
Hiervoor dien je met de Klantenservice OV-Chipkaart contact opnemen.
Je kunt ze op 0900-0980 (lokaal tarief) bellen, op werkdagen tussen 07:00 en 21:30 en in de weekenden tussen 10:00 en 16:00.
Via @OVChipkaart kun je ze een tweet sturen. Op deze pagina vind je alle contactopties.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is verstandig de foto met uw persoonlijke gegevens weg te laten. Dit is een openbaar forum en niet iedereen heeft goede bedoelingen. Mogelijk kan Klantenservice u helpen. De beschadiging van de chip in uw kaart is onzichtbaar.
Het is verstandig de foto met uw persoonlijke gegevens weg te laten. Dit is een openbaar forum en niet iedereen heeft goede bedoelingen. Mogelijk kan Klantenservice u helpen. De beschadiging van de chip in uw kaart s onzichtbaar.
Dankuwel voor U reactie ik vraag morgen gewoon een tijdelijke Ov aan met 25€ borg.
Reputatie 5
Hallo Allan07, en welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de OV-chipkaart.
Als er iets fout gaat met een reisproduct van NS, kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, zoals Thom al aangeeft.
De snelste manieren zijn telefonisch (030 75 15 155), of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@NS_online).

Echter, als ik je verhaal zo lees, lijkt het waarschijnlijk een technisch probleem met de kaart zelf.
Hiervoor dien je met de Klantenservice OV-Chipkaart contact opnemen.
Je kunt ze op 0900-0980 (lokaal tarief) bellen, op werkdagen tussen 07:00 en 21:30 en in de weekenden tussen 10:00 en 16:00.
Via @OVChipkaart kun je ze een tweet sturen. Op deze pagina vind je alle contactopties.
Badge +3
Staat er op de achterkant van ov-chipkaarten nog steeds geen normale belkosten maar nog altijd € 0,50 per gesprek? Dat is al sinds 1 juli 2017 niet meer.. #fail

Reageer