Beste antwoord door Ben NS
Hallo Allan07, en welkom bij de NS Community.
Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de OV-chipkaart.
Als er iets fout gaat met een reisproduct van NS, kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, zoals Thom al aangeeft.
De snelste manieren zijn telefonisch (030 75 15 155), of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@NS_online).
Echter, als ik je verhaal zo lees, lijkt het waarschijnlijk een technisch probleem met de kaart zelf.
Hiervoor dien je met de Klantenservice OV-Chipkaart contact opnemen.
Je kunt ze op 0900-0980 (lokaal tarief) bellen, op werkdagen tussen 07:00 en 21:30 en in de weekenden tussen 10:00 en 16:00.
Via @OVChipkaart kun je ze een tweet sturen. Op deze pagina vind je alle contactopties.
Bekijk origineel
Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de OV-chipkaart.
Als er iets fout gaat met een reisproduct van NS, kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice, zoals Thom al aangeeft.
De snelste manieren zijn telefonisch (030 75 15 155), of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter (@NS_online).
Echter, als ik je verhaal zo lees, lijkt het waarschijnlijk een technisch probleem met de kaart zelf.
Hiervoor dien je met de Klantenservice OV-Chipkaart contact opnemen.
Je kunt ze op 0900-0980 (lokaal tarief) bellen, op werkdagen tussen 07:00 en 21:30 en in de weekenden tussen 10:00 en 16:00.
Via @OVChipkaart kun je ze een tweet sturen. Op deze pagina vind je alle contactopties.