beantwoord

Persoonlijke OV chipkaart voor het volle pond zonder korting?

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Nadat ik van de week een OV-chipkaart voor mijn moeder had besteld kom ik nu pas tot de ontdekking dat ik gewoon het volle pond betaald heb en er verder niets verrekend is.

Natuurlijk heb ik bij de iDEAL betaling wel de 7,50 zien staan, maar ergens dacht ik dat de rest wel verrekend zou worden. 5,50 aan reistegoed op de kaart of iets dergelijk. Nu blijkt dat dus dat ik na het klikken op de link van de NS ergens op de site van de OV chipkaart de mist in ben gegaan en de korting niet in mijn transactie is meegenomen.

Kan ik met die euvel nog ergens terecht? Ik vind het een beetje flauw. Mijn moeder vroeg mij die pas voor haar te bestellen mede omdat er nu nog korting was.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 2 augustus 2014, 15:37

Beste HSvB,
Vervelend, misschien is er iets niet goed gegaan met de actiecode. Wil je het kaartnummer en je NAW-gegevens sturen in een privébericht? Dan kijk ik je bestelling even na.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste HSvB,
Vervelend, misschien is er iets niet goed gegaan met de actiecode. Wil je het kaartnummer en je NAW-gegevens sturen in een privébericht? Dan kijk ik je bestelling even na.
Reputatie 4
Badge
Ik zou de klantenservice bellen:

Telefoon

U kunt ons telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer