beantwoord

Persoonlijke OV kaart van iemand anders ontvangen

• 31 mei 2017
  • 6 reacties
  • 191 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedendag,
Ik heb een kaart voor iemand anders met de post thuis gekregen. Weliswaar is de achternaam (bijna) hetzelfde, maar de persoon is mij onbekend.
Wat kan ik het beste doen met deze kaart?
icon

Beste antwoord door Iris NS 31 mei 2017, 12:17

Klopt, MvanGelder, maar wanneer er een nieuwe OV-chipkaart bij een abonnement aangevraagd wordt, wordt het door NS verstuurd. De OV-chipkaart wordt nog steeds gemaakt door OV-chipkaart (TLS).

cdj, ik raad je aan om de envelop met inhoud retour te sturen. Zet dan even op de envelop dat deze persoon niet op jouw adres woont. Zou je me ook in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik checken of er misschien een administratiefout op jouw adres/klantenbestand gemaakt is. Je kan me een bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Je kunt hem of inleveren bij een station met loket, of even opsturen. Dat kan naar Klantenservice OV-chipkaart, Antwoordnummer 8000, 3800 TL Amersfoort, geen postzegel nodig. Vermeld er dan wel even bij waarom je hem opstuurt!
Goedemorgen cdj,

Vreemd dat je deze kaart ontvangen hebt. Is de afzender OV-chipkaart (TLS) of NS?
De kaart zit op een brief van NS.
Goedemorgen cdj,

Vreemd dat je deze kaart ontvangen hebt. Is de afzender OV-chipkaart (TLS) of NS?

TLS verzorgt toch alle OV Chipkaarten, hoe kan de afzender dan NS zijn ?
Klopt, MvanGelder, maar wanneer er een nieuwe OV-chipkaart bij een abonnement aangevraagd wordt, wordt het door NS verstuurd. De OV-chipkaart wordt nog steeds gemaakt door OV-chipkaart (TLS).

cdj, ik raad je aan om de envelop met inhoud retour te sturen. Zet dan even op de envelop dat deze persoon niet op jouw adres woont. Zou je me ook in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik checken of er misschien een administratiefout op jouw adres/klantenbestand gemaakt is. Je kan me een bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Ik heb inmiddels contact gehad met cdj. Ik heb in het klantenbestand een notitie gemaakt, maar ik kan het adres niet aanpassen. Dat mag alleen de reiziger zelf doen.
cdj, mocht je nog eens verkeerde post ontvangen, dan mag je het weer retour sturen.

Reageer