beantwoord

Poortje gaat niet open | wat nu?

• 12 september 2017
  • 3 reacties
  • 541 Bekeken

Haast haast haast, inchecken op Zwolle, keurig de melding inchecken en 'altijd vrij abonnement' en toch gaat het poortje regelmatig niet open. Wat doe ik toch verkeerd? Loop ik te hard of te langzaam? En hoe los ik het op? Het overkomt me ook op andere stations nogal eens. Vandaag nog op 010 centraal en meestal bij de extra brede poortjes.
icon

Beste antwoord door Robert B 12 september 2017, 20:39

Met name de extra brede poortjes hebben de onhebbelijkheid dat ze niet open gaan als er zich maar ook iets in de doorgang bevindt. Bovendien zijn ze iets trager i.v.m. rolstoelen e.d.

Het probleem is bekend, je bent niet de eerste en zeker niet de enige. De oplossing is (letterlijk) een stapje terug doen en dan gaan ze alsnog open! :P

Of gebruik een van de andere poortjes, natuurlijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Met name de extra brede poortjes hebben de onhebbelijkheid dat ze niet open gaan als er zich maar ook iets in de doorgang bevindt. Bovendien zijn ze iets trager i.v.m. rolstoelen e.d.

Het probleem is bekend, je bent niet de eerste en zeker niet de enige. De oplossing is (letterlijk) een stapje terug doen en dan gaan ze alsnog open! :P

Of gebruik een van de andere poortjes, natuurlijk.
Helaas komt het ook bij smalle poortjes voor.
En de oplossing werkte daar niet.
3 mensen na elkaar hebben ingechekt maar het poortje ging niet open.
Via de informatiezuil uiteindelijk na 3 minuten wel binnengelaten maar toen was mijn trein al weg en moest ik half uur wachten.
Vervelend dat je hierdoor je trein hebt gemist. Waarschijnlijk gaat dit dan om een storing allesbestaatal. Ik zal hier een melding van maken, zodat hier naar gekeken kan worden.

Reageer