beantwoord

Poortjes uitchecken Science Park staan uit

• 7 May 2021
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Afgelopen 5 mei reisde ik vanaf Schiphol naar Amsterdam Science Park, alleen daar aangekomen kon ik niet uitchecken, want de poortjes stonden uit. Een paar uur later reisde ik terug naar Schiphol, ik kon weer niet inchecken op Science Park en omdat ik binnen 6 uur terug was op Schiphol besloot ik daar alsnog uit te checken, waardoor er 10€ tegoed van mijn OV chipkaart afging.

Ik wilde geld terug vragen voor deze reis, aangezien mijn reis, mede dankzij mijn studentenov, een stuk goedkoper zou zijn geweest dan wat ik er nu voor heb betaald, alleen heb ik hiervoor nog niet de juiste knop gevonden op de website van NS.

Hoe kan ik het verschil in kosten terugvragen? En daarnaast, kunnen er geen extra paaltjes worden geplaatst op stations als Science Park, zodat het wel mogelijk is om uit te checken?

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 May 2021, 10:45

Hoi sui, welkom op onze NS Community!

Oei, dit is zo'n aparte situatie waar toch contact met onze klantenservice nodig is. Dat kan hier, mijn collega's helpen je er graag mee!

De paaltjes zouden het gewoon moeten doen. Waren ze echt allemáál uit? Dan kan dat duiden op een storing en had het niet uitgemaakt of er meer stonden of niet. Die maakten dan waarschijnlijk dezelfde storing mee.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi sui, welkom op onze NS Community!

Oei, dit is zo'n aparte situatie waar toch contact met onze klantenservice nodig is. Dat kan hier, mijn collega's helpen je er graag mee!

De paaltjes zouden het gewoon moeten doen. Waren ze echt allemáál uit? Dan kan dat duiden op een storing en had het niet uitgemaakt of er meer stonden of niet. Die maakten dan waarschijnlijk dezelfde storing mee.

Reputatie 6

Dit station heeft toch poortjes? Als die het niet doen dan kan je of er niet uit of de poortjes staan open. Inderdaad een aparte situatie.

Reageer