beantwoord

Poortjes: uitgecheckt, niet ingecheckt

• 1 maart 2017
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Beste NS,

Vandaag de trein van Antwerpen naar Amsterdam gepakt met mijn NSHispeed-app op zak. De poortjes op Amsterdam Lelylaan pakten de QR-code niet en na een tijdje mijn telefoon boven de scanner te hebben gehouden maar uitgecheckt met mijn OV-chipkaart. Nu natuurlijk wel tien euro kwijt. Is het mogelijk om dit bedrag terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 maart 2017, 15:51

Hallo IlonaR en welkom op het NS Serviceforum,

Wat vervelend dat je extra kosten moest maken om het station te verlaten. Ik ben ook erg benieuwd of je wel probeerde uit te checken bij een poortje met een barcode lezer. Meestal is dit het meest rechter poortje. Je kan nu het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat de 10 euro kan worden overgemaakt naar je IBAN rekening.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Dank Erryt! Dat zal ik meteen doen. En ja, meestal wordt mijn ticket altijd gelezen en heb inderdaad het poortje gepakt met de barcode lezer en niet slechts de ov-chipkaartlezer.
Hallo IlonaR en welkom op het NS Serviceforum,

Wat vervelend dat je extra kosten moest maken om het station te verlaten. Ik ben ook erg benieuwd of je wel probeerde uit te checken bij een poortje met een barcode lezer. Meestal is dit het meest rechter poortje. Je kan nu het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat de 10 euro kan worden overgemaakt naar je IBAN rekening.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer