beantwoord

poortjes Voorschoten werken wel, maar in- uitchecken wordt niet geregistreerd (inclusief financiële gevolgen)

• 4 november 2019
  • 29 reacties
  • 426 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Die houden ook geen mensen tegen, maar door het te doen bij een station zonder poortjes kun je het nog doen lijken dat het per ongeluk was.

Dat poortjes mensen niet tegenhouden blijkt wel uit het filmpje in dit krantenartikel:

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3103276/Zwartrijder-slaat-conductrice-63-bewusteloos-op-station-Breda

Badge +3

Ja die al uren ook op het nationale radionieuws (lokale omroepen). Bizar, maar duidelijke beelden in ieder geval van die gast (met Belgisch accent blijkbaar?) dus die krijgen zel wel te pakken mag ik hopen.

Maar goed, het ging over de dingen in Voorschoten.

Reputatie 7
Badge +3

Het is dat dit topic afgelopen week gepost is, de week ervoor kwam ik nog ongeveer langs die poortje, of in ieder geval daar onder het spoor door om op het industrieterrein erachter een bestelde zuigmond voor mijn Dyson stopzuiger op te halen. Is maar net 10 minuten fietsen, had ik wel even kunnen inchecken en paar minuten later uitchecken, kijken wat dat zou doen in de reishistorie van mijn Flex

Ik heb via een privébericht vernomen dat het probleem van Lor3na is opgelost. Ik durf niet te zeggen hoe. Ik heb een melding van de poortjes gemaakt en deze is in behandeling genomen. Ik heb geen terugkoppeling gekregen, maar deze moeten het gewoon weer doen.

Reageer