beantwoord

Prijsverschil kaartje

• 27 augustus 2017
  • 16 reacties
  • 411 Bekeken

Waarom kost mijn heenreis naar Amsterdam vanuit Rotterdam 4,20 goedkoper dan in de avond weer terug 15,80 om 20 euro excl de extra toeslag
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 augustus 2017, 12:48

Ben je ervan op de hoogte dat deze verrekening van het instaptarief (de €20,-) is aan te vragen bij onze klantenservice? Neem vooral contact op met de klantenservice (tel. 030 7515155) en vraag deze aanpassing aan, dan storten wij de teveel betaalde kosten graag terug op jouw rekening. Laat ons vooral weten of het gelukt is!
Bekijk origineel

16 reacties

Reis je met een anonieme chipkaart? Dan vermoed ik dat je bij de reis van 20 euro niet goed hebt in- of uitgecheckt. 20 euro is namelijk de borg op die kaarten.
Op www.uitcheckgemist.nl kun je dit controleren.
Dank je ga ik doen , maar volgens mij heb ik alles volgens de regels gedaan. Bij mijn vrouw namelijk hetzelfde
Reputatie 6
Badge +2
Ook van belang is hoe je de gemaakte kosten meent te weten. Sommige informatiebronnen zijn realtime, andere vertraagd, met tijdelijk verkeerde informatie. bijdragevandennis
Ga morgen bij het ns loket langs en laat het jullie weten
Ga morgen bij het ns loket langs en laat het jullie wetenLeuk.
Goedemorgen, Fred. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?
Ben gisteren langs geweest en zij beweren dat ik op het perron heb uitgecheckt, terwijl wij stellig overtuigd zijn , dat wij op de zuil voor de 2,40 toeslag intercity hebben aangeslagen. Dus in Rotterdam is de 20 euro afgeboekt ipv de 15,20 , heb gevraagd of het geen software fout op de zuil zou kunnen zijn , maar dat was onmogelijk de 2,40 toeslag is Nl niet afgeboekt
Reputatie 7
Ben je ervan op de hoogte dat deze verrekening van het instaptarief (de €20,-) is aan te vragen bij onze klantenservice? Neem vooral contact op met de klantenservice (tel. 030 7515155) en vraag deze aanpassing aan, dan storten wij de teveel betaalde kosten graag terug op jouw rekening. Laat ons vooral weten of het gelukt is!
Reputatie 6
Badge +1
Op Rotterdam staan er op het perron waar normaal gesproken Thalys rijdt ook reguliere paaltjes, waar je kunt inchecken als je moet overstappen van/naar een binnenlandse trein...
Reputatie 4
Op Rotterdam staan er op het perron waar normaal gesproken Thalys rijdt ook reguliere paaltjes, waar je kunt inchecken als je moet overstappen van/naar een binnenlandse trein...

Zou het niet kunnen zoals keuzereiziger bedoeld dat u heeft uitgechekt bij een paaltje van de NS op het perron. Dat zijn namelijk deze

En dat u daarna bij de poortjes in Rotterdam weer heeft geprobeerd om uit checken. Dan wordt er namelijk 20 euro afgeschreven. U kunt dan dit bedrag terug vragen bij de klantenservice.
Bedankt

Ik heb op 8 maart de CPC in Den Haag gelopen.

Hiervoor een 20% korting kaart besteld voor Dordrecht > Den Haag centraal, netto kosten € 14,24

Dezelfde rit kost met normaal tarief € 8,90

Waar komt dit verschil vandaan?

Reputatie 6
Badge +1

U heeft een retour Dordrecht - Den Haag Centraal met 20% korting gekocht á €14,24. Een enkeltje voor dezelfde reis kost €8,90 vol tarief, €17,80 retour. 

Welkom bij de Community, HarryBouw

Voor jouw retour heb je € 14,24 afgerekend begrijp ik? Een regulier Retour van Dordrecht-Den Haag is € 17,80. Je hebt op je ticket 20% korting gekregen = € 3,56.

€ 17,80 - € 3,56 = € 14,24

Dat lijkt te kloppen, toch? :slight_smile:

Ik krijg te zien dat een retour €8,90 kost!

wellicht is dit met 65+ korting verrekend.

zo ja, mijn excuses voor misverstand

Reputatie 6
Badge +1

Dat ziet er wel gek uit. Zou u onder instellingen en dan onder product en klasse kunnen controleren of u een reisproduct heeft geselecteerd. Als dit niet zo is kan het een fout in de app zijn. 

Bij mij staat het wel goed.

Reageer