Geachte lezers, ik zelf ben tegen een probleem aangelopen met NS Flex die ik net al 2x heb gelezen. Aangezien de klantenservice mij verwijd dat ik echt vergeten ben uit te checken ondanks dat ik zelfs foto's heb gemaakt van het moment dat ik uitcheck zoek ik op deze manier hulp. Ik heb sinds vorige week een NS Flex abonnement (Dal voordeel) en had verwacht dat het allemaal koek en ei zou zijn. Voor mijn werk moet ik elke week 2x reizen van Wijchen naar Arnhem Presikhaaf. Het beginstation Wijchen registreert die wel goed alleen Arnhem Presikhaaf heeft die nu voor de 2e keer niet goed geregistreerd in mijn reishistorie. Aangezien de reishistorie verantwoord moet worden aan mijn werkgever voor declaratie baal ik ervan dat het niet goed komt te staan in mijn reishistorie. Ook kreeg ik een factuur van 20 euro dat ik niet had uitgecheckt. Dacht dat het een eenmalig probleem was alleen het gebeurde deze week dus weer. Wat kan ik er aan doen? De klantenservice bellen heeft niet veel nut in mijn ogen aangezien die toch wel zeggen dat je niet hebt uitgecheckt en dat ze de reis nog niet kunnen aanpassen omdat het recentelijk is wat mij opmerkelijk lijkt aangezien het al een week geleden is. Kortom wat valt er te doen aan het foutief registreren van het uitchecken op station Arnhem Presikhaaf (ook in mij reishistorie) en het factuur wat me is opgestuurd?
Beste antwoord door Ward030
Bekijk origineel