beantwoord

Producten op OV kaart inzien Mijn NS

• 24 januari 2020
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Hoe kan ik in 'mijn NS’ zien welke produkten ik heb b.v. NS Flex

icon

Beste antwoord door Rizana NS 24 januari 2020, 11:50

Goedemorgen 001Ford, welkom bij de NS Community.

Als je bent ingelogd, dan kan je bovenin naar “Producten" gaan. Als je daarop klikt, dan kom je op de pagina waar je ziet welke producten je op de kaart hebt, mits je de kaart hebt gekoppeld.

Kom je er zo uit?

Ik heb de titel wat aangepast, zodat deze beter vindbaar is op onze Community.

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen 001Ford, welkom bij de NS Community.

Als je bent ingelogd, dan kan je bovenin naar “Producten" gaan. Als je daarop klikt, dan kom je op de pagina waar je ziet welke producten je op de kaart hebt, mits je de kaart hebt gekoppeld.

Kom je er zo uit?

Ik heb de titel wat aangepast, zodat deze beter vindbaar is op onze Community.

Kaart is gekoppeld, in de NS brief staat dat de NS Flex is toegevoegd, maar ik zie het niet behalve onderstaande info.

Je weet zeker dat je op deze kaart NS Flex (bevestigd) hebt? Zoals het nu lijkt, staat er op de gekoppelde kaart alleen Reizen op Saldo, dus geen NS Flex. 
Zou je contact willen opnemen met de Klantenservice? Dan kan er gekeken worden naar de producten op jouw kaart.

Badge +3

Kijk ook even bij Bestellingen, als daar nog iets staat moet je even naar een ophaalpunt om het op je kaart te zetten (station of supermarkten e.d.). Dit kan tot een maand na de besteldatum.

Zou het kunnen liggen aan het feit, dan mijn NS flex pas op 27/1 ingaat ? Vandaag 5x de klantenservice gebeld, antwoord is al onze medewerkers zijn in gesprek dan wordt direct de verbinding verbroken ???

Badge +3

Als je 100% zeker wilt weten wat er op je kaart zelf staat dan ga naar een servicepunt (station of supermarkt) of kijk op https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/kaartinformatie.htm

NS Flex bestaat uit Reizen op Rekening (trein) en Reizen op Rekening (bus tram metro). Als daar toevallig ook nog Reizen op Saldo NS bij staat dan maakt dat niet uit, Flex gaat voor.

Sommige producten zoals OV-fiets en Stallen op Rekening staan nooit op je kaart (en zijn overigens inbegrepen bij Flex).

Reageer