Geachte NS,
Ik wil graag reageren op uw brief over het uploaden van een nieuwe foto voor mijn OV-chipkaart. Ik was van 21 april t/m 9 mei op vakantie en heb de brief pas op 2 mei ontvangen (via PostNL app kan ik hier een bewijs aantonen), terwijl de deadline om de foto te uploaden op 1 mei lag. Het is voor mij niet redelijk dat ik nu zelf moet opdraaien voor de kosten, terwijl de brief niet op tijd is aangekomen en men er niet van uit kan gaan dat klanten altijd thuis zijn.
Daarnaast heb ik hierover eerder geen e-mail of andere melding ontvangen; dit was de eerste keer dat ik hierover iets las.
Als de brief zo laat bij mij is aangekomen, vraag ik mij bovendien af of er wellicht eerder een brief is verstuurd die ik nooit heb ontvangen, of dat dit mogelijk de eerste keer is dat u hierover contact heeft opgenomen.

Kunt u aangeven hoe NS dit gaat oplossen? Ik vind het belangrijk dat hier rekening mee gehouden wordt. Ik
Met vriendelijke groet,