beantwoord

Reisgegevens

• 9 november 2015
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Ik kan mijn reisgegevens niet inzien. Storing?
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 november 2015, 17:15

U geeft te weinig informatie aan ons om u goed te kunnen helpen. Wat gebeurt er als u uw reisgegevens wilt inzien? Ziet u een foutmelding, en zo ja, welke?

In het algemeen geldt dat zich een probleem voor kan doen als iemand zijn reisgegevens wil bekijken als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat ook bij u het geval is, dan zal het probleem waarschijnlijk zijn verholpen als u deze kaart bij Mijn producten uit uw account verwijdert.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U geeft te weinig informatie aan ons om u goed te kunnen helpen. Wat gebeurt er als u uw reisgegevens wilt inzien? Ziet u een foutmelding, en zo ja, welke?

In het algemeen geldt dat zich een probleem voor kan doen als iemand zijn reisgegevens wil bekijken als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat ook bij u het geval is, dan zal het probleem waarschijnlijk zijn verholpen als u deze kaart bij Mijn producten uit uw account verwijdert.
Ik kan mijn reisgegevens niet inzien. Storing?

De foutmelding is: '' Er zijn geen gegevens gevonden''. Dit gebeurt mij elke maand een paar keer. Soms komen de gegevens terug, vaak niet. Oplossing hiervoor is om de volledige account eraf te halen en opnieuw aan te maken. Ik neem aan dat dat niet de bedoeling kan zijn. Ik ben inmiddels al zover dat ik mijn gegevens bij OV-Chipkaart.nl beheer en niet meer op NS.nl. Ik had goede hoop dat met de update van de website de problemen opgelost waren maar dat blijkt dus niet zo te zijn.Zo juist kreeg ik dezelfde melding. Wat kunnen we hieraan doen?
De laatste weken is er vaker een 'storing' in het inzien van reisgegevens dan we zouden willen. Vaak zijn ze wel kortstondig, maar niet minder vervelend.

Reageer