beantwoord

Reisgeschiedenis

• 17 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 274 Bekeken

Ik kan maar tot ongeveer een maand terug kijken in mijn reisgeschiedenis. Maar het moet officieel mogenlijk zijn tot 3 maanden na de reisdatum een geld terug bij vertraging in te dienen. Hoe kan ik verder terug kijken dan een maand terug? Ik heb pas net het ns account maar ik had al langer een ov account waarmee ik mijn reizen kon terug kijken.
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 17 oktober 2014, 10:16

De reisgeschiedenis begint pas te lopen zodra het account aangemaakt is. Het is dus niet mogelijk om een online vertragingsaanvraag te doen via MijnNS voor reizen die plaatsvonden voordat u een account had.

U kunt uw claim indienen via een geld-terug-bij-vertragingsformulier. Dat formulier is verkrijgbaar bij de servicebalie.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
De reisgeschiedenis begint pas te lopen zodra het account aangemaakt is. Het is dus niet mogelijk om een online vertragingsaanvraag te doen via MijnNS voor reizen die plaatsvonden voordat u een account had.

U kunt uw claim indienen via een geld-terug-bij-vertragingsformulier. Dat formulier is verkrijgbaar bij de servicebalie.
U kunt dat formulier op meerdere manieren aanvragen:

Vraag een papieren aanvraagformulier aan en wij sturen het u binnen enkele werkdagen toe.
Haal het formulier af bij de NS-servicebalie of Kiosk
Vraag het telefonisch aan via NS Klantenservice via 030-7515155

Uitgebreidere informatie vind u op de pagina Geld terug bij vertraging
Oké. Dan probeer ik het via een formulier. Bedankt.
Beste lajslive, Welkom op het NS Serviceforum. Het antwoord van Gert-Jan G is juist en is gemarkeerd als het juiste antwoord! Via de door HansS geplaatste link kan je het 'Geld Terug bij Vertraging' formulier aanvragen. Indien je nog andere vragen hebt, dan zullen we uiteraard ons uiterste best doen om al je vragen te beantwoorden.

Reageer