beantwoord

Reishistorie

  • 8 januari 2020
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ondanks dat ik die optie wel aan heb staan en het in het verleden ook gewoon werkte, kan ik in Mijn NS mijn reishistorie inzien. Enig idee waar dat aan ligt? Ik krijg wel gewoon facturen en kan mijn laatste in- en uitcheckmomenten inzien.

 

Vriendelijke groet,

 

Leon

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 januari 2020, 15:03

Er is een storing. Er zit weinig anders op dan te wachten tot NS deze storing heeft verholpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Er is een storing. Er zit weinig anders op dan te wachten tot NS deze storing heeft verholpen.

Hallo Leon25, welkom op de NS Community.

 

Wat Tochjo zegt klopt inderdaad. Er was een storing. Ik heb net in mijn eigen account gekeken en kan gewoon mijn reizen zien. Lukt het inmiddels wel?

Er is nog steeds geen reishistorie beschikbaar. 

Persoonlijk kan ik de reishistorie inmiddels weer inzien. Zou je nog een poging willen wagen Vivian93?

Reageer