Ik kan mijn reishistorie niet inzien.
Bladzijde 1 / 1
Je bent niet de enige, er is namelijk een storing bij het inzien van reishistorie.
Je kunt eventueel je reishistorie ophalen op de website OV-Chipkaart zelf, maar met een NS Flex abonnement zullen daar geen ritprijzen bij staan.
Bij mij werkt het vandaag weer, zowel via Mijn NS als de NS app. Misschien nog niet bij iedereen dus?
Bij mij werkt het zowel in de app als via Mijn NS nog niet.
Ik kan me herinneren dat dit een vorige keer ook speelde, dat sommigen de reishistorie wel weer konden inzien en anderen nog niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.