ik kan noch mijn saldo noch mijn reishistorie opvragen. Hoe zit dit?
Bladzijde 1 / 1
Heb jij jouw kaart gekoppeld aan mijnNS en/of aan ov-chipkaart.nl
Het bleek dat ik mijn nieuwe kaart nog niet had gekoppeld. Dat heb ik inmiddels wel gedaan en de reishistorie is nu zichtbaar. Wat ik nog niet kan vinden, is het saldo. Of staat dat nergens op de mijnNS stite?
U kunt het actuele saldo inzien met de saldochecker op www.ov-chipkaart.nl. Dit kan niet in Mijn NS, omdat het saldo beïnvloed wordt door transacties bij andere vervoerders en NS bij reizen op saldo alleen inzicht heeft in de transacties bij NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.