beantwoord

Reishistorie exporteren naar excel

Toon eerste bericht

100 reacties

Ik vind het erg naar om aan te geven dat ik weer niets kan terugkoppelen. Ik heb voor de zoveelste keer een reminder verstuurd.
Wederom kan ik niets terugkoppelen.
Goedemorgen allen (en met name Tochjo).

Ik zie dat Erryt al maanden met deze kwestie bezig is. Erg vervelend dat ondanks al zijn moeite er nog geen definitieve oplossing is gekomen.

Ons team heeft aangegeven dat dit issue momenteel lage prioriteit heeft, omdat het wel mogelijk is het overzicht te downloaden. Wanneer je Reizen op Saldo en Reizen op Rekening reizen apart selecteert, kun je de reistransacties wel downloaden. Bij bijna alle klanten die dit issue hebben gemeld, werkte de oplossing die is geleverd. Mochten er nog meer mensen zijn die dit issue ook hebben, laat het dan vooral weten. Hoe meer meldingen, hoe hoger de prioriteit.

Weet dus dat het probleem bekend is. Door onduidelijke reacties van collega's heeft Erryt helaas niet eerder een sluitende reactie kunnen geven.
Badge +3
Ik begrijp dat hier een lage prioriteit aan toegekend is. Maar wat ik niet begrijp, is dat er niet een waarschuwing gegeven wordt dat het gedownloade overzicht mogelijk niet compleet is. Dat het overzicht niet compleet is, kan vervelende gevolgen hebben, bijvoorbeeld voor mensen die de gedownloade transacties nodig hebben om hun reisaftrek openbaar vervoer mee te onderbouwen. NS gaat daar nu al jaren nonchalant mee om en dat vind ik kwalijk.
Reputatie 1
Zou het fijn vinden als je dat ook op de website van de OV chipkaart zou kunnen doen. In Excel een totaaloverzicht.
Wij hebben helaas geen invloed op de website van de OV-chipkaart. Ik zal wel wekelijks een update geven over dit onderwerp. Deze week heb ik helaas niets om terug te koppelen.
Wederom kan ik nog niets terug koppelen.
Ik kan weer niets melden.
Ik heb weer niets voor jullie. Het probleem is bekend en er is een lage prio aan de afhandeling hiervan gegeven. Dit komt omdat er een work around bestaat. Ik blijf wel tegen de desbetreffende deuren aanschoppen om aan te geven dit de wens naar een betere oplossing nog steeds bestaat.
Indien er meer mensen zijn met dit probleem dan verneem ik dat graag. Zodoende kan ik deze dan doorspelen en wellicht krijgt deze case dan meer prioriteit.
Wederom heb ik niets om terug te koppelen. Het heeft nog steeds een lage prio vanwege dat er een work-around bestaat.
Badge +3
Ik herhaal mezelf:

wat ik niet begrijp, is dat er niet een waarschuwing gegeven wordt dat het gedownloade overzicht mogelijk niet compleet is.
Je gaat alleen de transacties in delen downloaden als je weet dat de optie Alles niet werkt en dat wordt nergens duidelijk. Waarom staat er na al die tijd nog geen waarschuwing of wordt de optie Alles gewoon weggehaald als deze niet correct werkt?
Ik heb wederom geen antwoord gekregen. Een reminder is weer verstuurd.
Ik moet jullie helaas weer een week teleurstellen.
Ik heb een samenvatting gemaakt en deze naar desbetreffende afdeling gestuurd. Ik hoop dat ik snel een terugkoppeling krijg.
In mijn afwezigheid van de community heb ik geen antwoord gekregen op de mail ik destijds heb verstuurd. Een reminder is weer de deur uitgegaan. Ik heb hierin ook wat andere collega's benaderd in de hoop dat die wat versnelling in dit topic kunnen geven.
Ik heb mij nogmaals tot de afdeling gericht die dit kan uitzoeken. Ik heb alles samengevat en aangegeven hoe lang dit al speelt. Ik hoop snel met een antwoord te komen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik vind 't wel dapper dat je nog steeds durft te reageren, Erryt NS 🙂
Eerlijkheid duurt het langst.
Reputatie 7
Badge +3
Haha, ja, letterlijk 🤣
Badge +3
Ik kan wel een voorzichtige aanname doen, want bij OV-chipkaart (Mijn OV-chip) hebben ze de optie Alles er ook al lang uit gesloopt.

Je kunt daar een kalendermaand kiezen, of een zelf in te geven periode die niet meer dan een maand mag zijn.

Naar hun eigen zeggen was dat omdat het genereren van die 1½ jaar overzichten nogal belastend was voor de servers... 🤣
Reputatie 2
Erryt, je zegt steeds dat je niks terughoort, verstuur je je berichten wel naar het goeie e-mailadres?

In alle tijd die Erryt kwijt is geweest om hier te posten "Ik heb nog steeds geen antwoord" had een computermannetje bij de NS dit probleempje al lang op kunnen lossen.
Ik durf je aanname niet te bevestigen, Robert. Wel zou het veel kunnen verklaren.
Helaas weer een teleurstellende update. Ik hoop volgende week met beter nieuws te komen.
Hopelijk laatste keer dat ik een update geef waar jullie niets mee kunnen. Ik vraag jullie nogmaals om geduld.

Reageer