beantwoord

Reishistorie in Mijn NS geeft een foutmelding

  • 9 februari 2015
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Ik probeer in Mijn NS mijn reishistorie op te vragen (op https://www.ns.nl/selfservice/reishistorie ), dit om geld terug te vragen bij vertraging. Ik krijg echter al sinds zaterdagavond bij iedere poging de volgende foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.". Kan hier iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Thijs2 9 februari 2015, 17:13

Dit komt helaas vaker voor. Zou je de tips uit dit topic kunnen volgen en laten weten of dat helpt?
Bekijk origineel

4 reacties

Dit komt helaas vaker voor. Zou je de tips uit dit topic kunnen volgen en laten weten of dat helpt?
De Mijn NS-site kan het blijkbaar niet aan dat er nog een tweede kaart gekoppeld was, lekker handig weer. Nou ja, ik kan er weer in, de vertragingsclaim is ingediend.
Dat blijkt helaas een hardnekkige fout. Er wordt aan gewerkt. Fijn dat je er nu weer in kan in ieder geval.
OK, bedankt, en ik hoop dat men de fout vindt.

Reageer