beantwoord

Reishistorie inzien bij nieuwe OV-chipkaart

• 3 March 2014
  • 3 reacties
  • 796 Bekeken

Hoi, ik heb in november een nieuwe voordeelurenkaart gekregen en heb me niet gerealiseerd dat ik deze opnieuw moest aanmelden bij ov-chipkaart.nl. Daardoor kan ik nu geen reisgegevens inzien via die site. Heel lastig, want ik heb dit nodig om reiskosten te declareren bij mijn werkgever (met elkaar zo'n 520 euro..). Is het mogelijk om in ieder geval het overzicht van de treinreizen via de ns alsnog te krijgen? Ik hoop het maar! Had hele andere plannen met die 520 euro dan ze aan mijn werkgever te doneren.... Alvast bedankt, hartelijke groet, Femke
icon

Beste antwoord door Stephan NS 3 March 2014, 19:12

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi, ik heb in november een nieuwe voordeelurenkaart gekregen en heb me niet gerealiseerd dat ik deze opnieuw moest aanmelden bij ov-chipkaart.nl. Daardoor kan ik nu geen reisgegevens inzien via die site. Heel lastig, want ik heb dit nodig om reiskosten te declareren bij mijn werkgever (met elkaar zo'n 520 euro..). Is het mogelijk om in ieder geval het overzicht van de treinreizen via de ns alsnog te krijgen? Ik hoop het maar! Had hele andere plannen met die 520 euro dan ze aan mijn werkgever te doneren.... Alvast bedankt, hartelijke groet, Femke

Hoi Femke,

Je zou bij "MijnNS" een account kunnen aanmaken en daar jouw nieuwe OV-chipkaart aan kunnen koppelen.
Je kunt dan de reishistorie bij NS tot 18 maanden terug zien.
Op deze pagina vind je meer informatie en een mogelijkheid een account aan te vragen.

Hopelijk is dat een oplossing om toch nog iets van die €520 terug te krijgen.

Vr.gr.
Hans
Beste Femke123,

Welkom op het NS Serviceforum!
Het antwoord wat Hans geeft is helemaal juist.
Ter aanvulling: check ook even onder "Mijn producten" in je Mijn NS-account of het vinkje "Reisgegevens inzien" aan staat. Als deze is aangevinkt, kun je je ov-chipkaart koppelen en de reishistorie inzien.
Ik heb je onderwerp even aangepast en je topic verplaatst, om het beter vindbaar te maken.

Met vriendelijke groet,

Stephan
Beste Hans en Stephan
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gedaan wat jullie gezegd hebben en het is gelukt! Fantastisch, hartstikke bedankt!!!! Hartelijke groeten, Femke van Manen

Reageer