beantwoord

Reishistorie inzien van verwijderde kaart

• 3 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

De Belastingdienst wil ondanks een werkgeversverklaring aangaande mijn reisdagen + kosten toch nog ´n overzicht van mijn treinreizen van Almere naar Hilversum v.v. over het jaar 2016. Van het jaar daarvoor (15) hebben ze me alsnog een aanslag gezonden voor terugbetaling, van volgens hen ´niet door mij gemaakte´ treinreiskosten. Ja, het is echt waar. Ondanks dat ik dit vrijwel structureel gemiddeld 3 dagen per week doe vanaf 2005 .. Derhalve, hoop ik van harte dat u mij alsnog kunt en wilt helpen / bijstaan in deze kwestie ..
Mijn OV kaart betreffende deze jaren is (na verlies daarvan) overigens vervangen door een ander nummer.
Maar wellicht kunt u toch nog het e.e.a. voor mij achterhalen, zodat ik de Belastingdienst kan overtuigen ...
Mijn dank is bij voorbaat groot. U begrijpt. Met vriendelijke en Mijn NS groetjes, Hans Jansen de Vries.
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 augustus 2019, 16:23

Transactiegegevens mogen wettelijk maximaal 18 maanden bewaard worden. Er is dus geen mogelijkheid om nu nog een overzicht te krijgen van reisgegevens uit 2016.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Transactiegegevens mogen wettelijk maximaal 18 maanden bewaard worden. Er is dus geen mogelijkheid om nu nog een overzicht te krijgen van reisgegevens uit 2016.
Pas op.met het geven van uw naam.online. Niet alleen voor uwzelf maar ook op dit gebruiker helpt gebruiker forum ben ik moderators tegen gekomen die je naam nummer e.d. verwijderen zonder pardon. (of met pardon, nog verwijderen ze het)

Let wel dit kan ook persoonlijke insteek hebben omdat ze graag toch aan uw berichten of woorden werken.
Hallo Hans Jansen de Vries, welkom op de NS Community

Het spijt me, maar zoals Tochjo al aangeeft mogen we die gegevens niet zo lang bewaren. Het is dus helaas niet mogelijk om je hierin verder te helpen.

Pas op.met het geven van uw naam.online. Niet alleen voor uwzelf maar ook op dit gebruiker helpt gebruiker forum ben ik moderators tegen gekomen die je naam nummer e.d. verwijderen zonder pardon. (of met pardon, nog verwijderen ze het)
Let wel dit kan ook persoonlijke insteek hebben omdat ze graag toch aan uw berichten of woorden werken.

Het delen van persoonlijke gegevens op een pagina die door iedereen kan worden gelezen is voor het beschermen van je eigen privacy natuurlijk af te raden. Een naam, een die veel voorkomt en een die misschien niet echt is, is voor mij geen reden om iets aan te passen.

Reageer