beantwoord

Reishistorie klopt niet

• 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 582 Bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag ben ik van Utrecht Lunetten naar Zwolle gegaan. Ritprijs is 16,90. Nu staat bij Check-in: 0 (naam volgt nog) en bij ritprijs 20 euro. Wat is er aan de hand? Nu kan ik het namelijk niet correct declareren.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 January 2019, 11:58

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo WouterVerduijn en welkom bij de NS Community.

In dit geval wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat. Zij kunnen met je meekijken en eventueel dingen corrigeren als dat nodig is.
Reputatie 7
Badge +3
Het lijkt alsof je niet ingecheckt hebt aan het begin van de reis en aan het eind van de reis toen je dacht uit te checken pas hebt ingecheckt. 20 euro is het starttarief bij de trein bij reizen op saldo zonder abonnement. Je kunt op www.uitcheckgemist.nl alsnog je incheck in orde maken.

Goedemorgen,

Ik mis een treinreis van 13 september 2021 op de chipkaart, kan het kloppen dat dit nog niet verwerkt is ?

Hoi Mariecje. Welkom bij de Community.

Heb je gereisd met NS? In dat geval staat de reis vrij snel in Mijn NS (binnen maximaal) 48 uur. Indien je gebruikmaakt van NS Flex en je hebt met een andere vervoerder gereisd dan kan het langer duren voordat je deze reis terug kan zien in Mijn NS. Deze ritten staan er gemiddeld binnen een week in. Reis je op Saldo (dus niet met NS Flex) dan worden reizen van andere vervoerders niet getoond in Mijn NS. In dat geval kan je het beste een account aanmaken op www.ov-chipkaart.nl.

Reageer