beantwoord

reishistorie niet actueel.

  • 25 April 2023
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Is er thans een probleem met de reishistorie? Ik heb gisteren gereisd en volgens mij is er iets fout gegaan bij Eindhoven, ik ging er eigenlijk al vanuit dat die reis er nog niet in zou staan, maar ik zie nu dat ook de reizen van vorige week maandag en vrijdag er niet tussen staan. Beide reizen waren volledig met NS.

 

Hoe zit dit? 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 25 April 2023, 11:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Henkpeetersen, 

Ik heb alle storingen van de afgelopen week tot nu even doorlopen, maar ik heb geen storing gevonden over de reishistorie. De reizen van vorige maandag en vrijdag zouden er al wel in moeten staan. Wellicht helpt het nog als je alleen reizen van een specifieke dag zoekt. Anders raad ik je aan om nog even af te wachten (net zoals de reis van gister). Mocht je al informatie willen over de reizen voordat de factuur aangemaakt is, kun je ook nog even contact opnemen met de klantenservice om de reizen na te laten kijken.

Badge +3

Als transacties bekend zijn bij OV-chipkaart zouden ze na een dag of twee ook wel in je Mijn NS reishistorie moeten staan, maar er zijn ook gevallen waar dat zomaar 3 weken duurde.

Denk niet dat de Klantenservice er iets mee kan als het gaat om individuele transacties, en al helemaal niet als hele reizen ontbreken (dus niet alleen maar een in- of uitcheck).

Reputatie 7
Badge +3

Als transacties bekend zijn bij OV-chipkaart zouden ze na een dag of twee ook wel in je Mijn NS reishistorie moeten staan, maar er zijn ook gevallen waar dat zomaar 3 weken duurde.

Zoals bij mij afgelopen juli. Heenreis op vrijdagmiddag stond pas na 3 weken in de reishistorie, terugreis na middernacht na 3 dagen. Verschil tussen de 2 reizen was dat de heenreis met 40% korting was en de terug zonder kosten (Weekend Vrij met dalkorting), misschien was de rekenmachine kapot om het bedrag minus de korting uit te rekenen. 😁

 

Reputatie 7
Badge +2

De laatste tijd wil bij mij de reishistorie nooit echt lekker laden: even de pagina verversen blijkt nogal eens de oplossing te zijn om recente reizen te laten verschijnen.

Reageer