beantwoord

Reishistorie niet inzichtelijk

• 8 april 2020
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Ik krijg steeds deze melding als ik mijn reishistorie wil laden. Ik heb hier een beetje haast bij omdat ik mijn reis kosten vergoed moet krijgen van mijn werk. Dit gaat nu om een best groot bedrag. 

icon

Beste antwoord door loklok8 8 april 2020, 01:20

Heeft u al geprobeerd om de 'inzage reishistorie' uit- en opnieuw aan te zetten?

Heeft u eventueel al geprobeerd om de OV-Chipkaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan uw Mijn NS?

Als u op saldo reist kunt u, mocht het niet lukken via Mijn NS, ook een declaratieoverzicht maken via OV-Chipkaart.nl

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heeft u al geprobeerd om de 'inzage reishistorie' uit- en opnieuw aan te zetten?

Heeft u eventueel al geprobeerd om de OV-Chipkaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan uw Mijn NS?

Als u op saldo reist kunt u, mocht het niet lukken via Mijn NS, ook een declaratieoverzicht maken via OV-Chipkaart.nl

Als ik op inzage reishistorie druk krijg ik dezelfde melding. Ov verwijderen en opnieuw toevoegen heb ik nog niet geprobeerd maar ik reis op saldo dus ga ik het morgen via ov-chipkaart.nl proberen. Bedankt!

Hallo Sweech en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat loklok8 je al verder heeft geholpen. Kun je met zijn advies uit de voeten of heb je verdere hulp nodig? 

Hallo Sweech en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat loklok8 je al verder heeft geholpen. Kun je met zijn advies uit de voeten of heb je verdere hulp nodig? 

Het is gelukt via ov-chipkaart.nl. geen verdere hulp nodig.

Fijn dat het is gelukt! :grinning:

Reageer