beantwoord

Reishistorie niet zichtbaar

• 25 februari 2019
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Mijn reishistorie van mijn anonieme OV-kaart geeft geen gemaakte reizen aan? Ik heb deze nodig voor mijn declaraties? wat nu?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 februari 2019, 08:25

Hallo Vera76, welkom op onze Community!

De reactie van Jugen1969 is inderdaad correct. Door een storing zijn deze gegevens op het moment niet inzichtelijk. Hopelijk kun je de gegevens aan het einde van de dag wel weer inzien. Excuses voor het ongemak, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
Bekijk origineel

7 reacties

Volgens de NS klantenservice is er een storing op dit moment. reishistorie is niet zichtbaar en ook facturen zijn niet op te halen.
Hallo Vera76, welkom op onze Community!

De reactie van Jugen1969 is inderdaad correct. Door een storing zijn deze gegevens op het moment niet inzichtelijk. Hopelijk kun je de gegevens aan het einde van de dag wel weer inzien. Excuses voor het ongemak, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.
He gelukkig!! Dankjewel Jugen1969
het werkt weer 🙂
Super! Bedankt voor de update Jurgen1969.
Thanks!! 😀
Ik kan er al 2 maanden niet in. Heb de hoop een beetje opgegeven.
Met een ander emailadres een account gemaakt; ging ook niet.
Account laten verwijderen vorige week via Klantenservice en op advies 24 uur later weer aangemaakt; werkt nog niet. kastje muur kluitje riet verhaal. 😥. Ook ondanks bevestiging hierboven kom ik niet meer in mijn account om een factuur voor mijn declaraties te downloaden.

Reageer