beantwoord

Reishistorie verdwenen

• 25 februari 2015
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Ik heb een defecte ov kaart gehad die ik in 2014 gebruikt heb tot oktober. Deze kaart is vervangen.

Online kun je je reishistorie bekijken deze zou 18 maanden online staan. Echter deze is verdwenen omdat ik op advies van hun deze verwijderd heb onder mijn kaart.

Ik heb ov-chipkaart.nl geïnformeerd hierover. Echter kunnen ze mij geen enkel feit van een reisinformatie verstrekken van voor oktober 2014. Ik heb aangedrongen om financiële stukken te verkrijgen echter hier loopt het ook spaak.

Ik moet nu maar aankloppen bij het ov-bedrijf. Zou iemand mij kunnen vertellen of hier spraken is van nalatigheid?

Mijn 2de vraag is heeft NS wel een administratie hiervan?
icon

Beste antwoord door Janou NS 26 februari 2015, 10:14

Hallo teunke! Ik begrijp dat je in MijnNS niet meer de vervangde kaart kan achterhalen? Deze moet ondanks deze vervangt is wel gewoon bij je gegevens blijven staan. Stuur mij anders even een privébericht met je emailadres dan kan ik dit voor jou uitzoeken. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht".
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo teunke! Ik begrijp dat je in MijnNS niet meer de vervangde kaart kan achterhalen? Deze moet ondanks deze vervangt is wel gewoon bij je gegevens blijven staan. Stuur mij anders even een privébericht met je emailadres dan kan ik dit voor jou uitzoeken. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens naar "stuur bericht".
Mijn oude defecte kaart is nooit gekoppeld geweest aan mijn ns maar aan de database van ov-chipkaart.nl.

Waarschijnlijk kan ik de reishistorie daarom nergens meer achterhalen want deze is verdwenen in de database van ov-chipkaart.nl.

Gelukkig gaat het om een paar tientjes belasting aftrek. Ik heb nu de kaart aan de database van mijn ns en ov-chipkaart.nl gekoppeld. Ik hoop dat het nu niet meer voorkomt. Dergelijke reishistorie die ik nodig heb print ik maar voor de zekerheid uit.

Reageer