beantwoord

reishistory inzien

• 31 maart 2015
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

ik kan nog steeds mijn reisgegevens niet inzien van afgelopen zondag????
ook kaart van mijn zoon niet??
duurt toch 1 dag????
icon

Beste antwoord door Thijs NS 31 maart 2015, 15:57

Er is inderdaad bij veel mensen een probleem met het inzien van reisgegevens van afgelopen zondag. Als je snel een overzicht nodig hebt kun je dat bij een kaartautomaat of servicebalie opvragen (de laatste 10 transacties).
Bekijk origineel

6 reacties

Beste oplossing voor het probleem ''Geen reisgegevens gevonden'', is het openen van een OV-chipkaart.nl account. Deze is veel betrouwbaarder dan NS.nl en je kan ook declaratieformulieren uit laten printen. Het enige wat je daar niet kan is geld terugvragen bij vertraging. Dat kan dan met de post. Formulier aanvragen bij de klantenservice van NS.
kan nog steeds niet inzien????
bedankt voor de tip,helaas heeft heerenveen geen service balie
Er is inderdaad bij veel mensen een probleem met het inzien van reisgegevens van afgelopen zondag. Als je snel een overzicht nodig hebt kun je dat bij een kaartautomaat of servicebalie opvragen (de laatste 10 transacties).
ik moet het uitprinten en kan tot vandaag delareren
Reputatie 1
Badge
Meestal de dag erna. Ik lees hier inmiddels al vele meldingen dat er blijkbaar net die dag alWEER een storing was die tot gevolg heeft/had dat de gemaakte reizen nog niet getoond worden.
Het is in het algemeen verstandig-oudere mensen weten dat nog wel van vroeger, om niet onmiddellijk van alles te verwachten en zo maar aan te nemen dat alles perfect zoals zou moeten werkt bij NS. Hooguit 80% denk ikzelf.
Als je vlak bij een station woont-aldaar via de gele automaten lukt het meestal wel, zelfs onmiddellijk.

Reageer