reisinformatie terug vinden

  • 6 April 2022
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo, ik heb dit weekend buiten mijn weekabonnement om gereisd met ariva trein, en daar heb ik voor betaald. Nu ben ik met werk ergens heen geweest en ik wil het graag terug declareren maar kan nergens mijn reis informatie terug vinden, hoe duur het was en welke reis het is geweest. Het enige wat ik kan zien is dat ik mijn saldo heb verhoogt.

 


2 reacties

Badge +3

Uit uw bericht leid ik af dat u student bent en reist met het studentenreisproduct. Dan kunt u uw reizen zien als u een OV-chipaccount maakt op www.ov-chipkaart.nl. Daar staan dan ook de prijzen bij en daar kunt u ook declaratieoverzichten maken. (U kijkt nu waarschijnlijk in de reishistorie in Mijn NS; bij reizen op saldo vindt u daar geen reizen met andere vervoerders.)

Reputatie 7
Badge +1

Gewoon ff wachten-het wil nog wel eens wat daagjes duren voordat alle data van niet-NS doordringen tot hun systeem. OP die ZO zal je toch ook hebben gezien dat er nogal wat grotelijke storing bij tante spoor was. OF je kan zien of eventueel via OV-chipkaart (zal je dus wel weer eerst opnw aan account moeten aanmaken) al wat gemeld staat. De gewone ritprijs kan je altijd meteen via de reisplanner-ja ook zelfs die van ARV zelf- opzoeken. Hangt er dus helemaal vanaf of de uitbetaler meer bewijs wil zien

Reageer