beantwoord

Reistransacties 2018

• 26 april 2020
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

De belastingdienst vraagt om een overzicht van reistransacties van 2018. Ik kan deze niet downloaden via mijn NS omdat de historie maar 18 maanden teruggaat.

Hoe krijg ik dit opgelost om een antwoord te kunnen geven aan de belastingdienst? Kan NS ons hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 april 2020, 11:52

Transactiegegevens mogen wettelijk maximaal 18 maanden bewaard worden. Er is dus geen mogelijkheid om nu nog een overzicht te krijgen van alle reisgegevens uit 2018. NS kan hierin niets voor u betekenen.

Wellicht ten overvloede: download de transacties van 2019 uiterlijk in juni, als u dat nog niet gedaan had.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Transactiegegevens mogen wettelijk maximaal 18 maanden bewaard worden. Er is dus geen mogelijkheid om nu nog een overzicht te krijgen van alle reisgegevens uit 2018. NS kan hierin niets voor u betekenen.

Wellicht ten overvloede: download de transacties van 2019 uiterlijk in juni, als u dat nog niet gedaan had.

Hallo Sander B., welkom op de NS Community.

Zoals Tocho aangeeft zijn die gegevens er niet meer. Alleen als je zelf je reistransacties download kan je het nog aanleveren.

Reageer