beantwoord

Reizen met de trein

• 6 februari 2019
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Ik reis morgen met de trein.maar ik heb er 10 euro opstaan maar als hij leeg is Dan laat hij automatisch op naar 50 euro is dit dan voldoende voor de trein.ik heb een gele ov kaart
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 21:16

Hoi Nikkiv en welkom op de NS Community!

Fijn om te lezen dat je een reactie hebt gekregen van Robert B. Laat je het weten wanneer je nog hulp benodigd bent?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Voor reizen zonder abonnement is voor een treinreis bij NS €20 instaptarief nodig, en omdat je kaart €4 in de min mag komen is €16 dan voldoende. Dit geldt zowel voor een anonieme (blauwe) of persoonlijke (gele) kaart.

Als je Automatisch opladen hebt (persoonlijke kaart dus) kan je altijd gewoon inchecken en reizen, maar €50 is wel heel erg veel als bedrag!

Zet dat alsjeblieft terug naar €10,- via https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/automatisch-opladen.htm want dan heb je nooit te veel ongebruikt saldo op je kaart staan!

Als er ooit meer nodig is dan die €10 dan wordt er gewoon 2 keer €10 bijgeladen. €50 is echt nergens voor nodig!
Heel erg bedankt !ik ga hem gelijk terug zetten.
Hoi Nikkiv en welkom op de NS Community!

Fijn om te lezen dat je een reactie hebt gekregen van Robert B. Laat je het weten wanneer je nog hulp benodigd bent?

Reageer