beantwoord

reizen met keuzedagkaart

• 14 december 2015
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik wil van Sittard naar Amsterdam met mijn keuzedagkaart. Eerst vanaf Beek-Elsloo naar Sittard met een apart kaartje omdat het nog vóór negen is. In Sittard heb ik dan drie minuten om over te stappen. Welke handelingen moet ik in die drie minuten
verrichten?
icon

Beste antwoord door Thom 14 december 2015, 17:50

De keuzedag er in Beek al opzetten, dan inchecken in Beek, uitchecken in Sittard en dan, als het na negen uur is, in Sittard weer inchecken. De keuzedag wordt dan automatisch herkend en u reist zonder verdere kosten door.

In Sittard zijn poortjes, dus bij uitchecken even door het poortje naar buiten en dan meteen inchecken en naar binnen. U krijgt dan een melding over de keuzedag.
Bekijk origineel

3 reacties

Je kunt de Keuzedag al voor vertrekt uit Beek-Elsloo via de NS-automaat ophalen, zodat je dat in Sittard niet hoeft te doen. Te Sittard hoef je dan alleen nog maar in te checken bij de paaltjes met je Keuzedag.
Reputatie 7
Badge +4
De keuzedag er in Beek al opzetten, dan inchecken in Beek, uitchecken in Sittard en dan, als het na negen uur is, in Sittard weer inchecken. De keuzedag wordt dan automatisch herkend en u reist zonder verdere kosten door.

In Sittard zijn poortjes, dus bij uitchecken even door het poortje naar buiten en dan meteen inchecken en naar binnen. U krijgt dan een melding over de keuzedag.
Klopt, Sittard heeft poortjes.

Reageer