beantwoord

Reizen overige vervoerders inzien

• 23 november 2014
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

ik ben paar keer met lijn 17 in Den Haag naar Rijswijk gereisd ipv met de trein.
Kan ik die bedragen achteraf nog zichtbaar krijgen, zoals mijn treinreizen?
icon

Beste antwoord door Thom 23 november 2014, 18:06

Het account dat ik bedoel is dat je je aanmeldt op een site om reisgegevens in te kunnen inzien. Een dergelijk account zit niet op je ov-chipkaart maar is er op de site aan wel aan gekoppeld. Op ov-chipkaart.nl kun je de gegevens van alle reizen bij alle vervoerders inzien. MijnNS geeft alleen de reizen die je bij NS hebt gemaakt en is minder compleet in die zin. Het is me niet bekend of de HTM een site heeft voor de reizen die met HTM zijn gemaakt. Het lijkt me dat ze dan zullen verwijzen naar ov-chipkaart.nl
Bekijk origineel

4 reacties

ik ben paar keer met lijn 17 in Den Haag naar Rijswijk gereisd ipv met de trein.
Kan ik die bedragen achteraf nog zichtbaar krijgen, zoals mijn treinreizen?

Beste Waterdamp,

Thom zegt het al, dit is niet inzichtelijk in je Mijn NS account, op dit account kan je alleen treinreizen gemaakt met NS inzien. Als je een account op de website van OV-chipkaart aanmaakt kan je reizen met alle vervoerders inzien.

Vriendelijke groet, Robby
Reputatie 7
Badge +4
Het account dat ik bedoel is dat je je aanmeldt op een site om reisgegevens in te kunnen inzien. Een dergelijk account zit niet op je ov-chipkaart maar is er op de site aan wel aan gekoppeld. Op ov-chipkaart.nl kun je de gegevens van alle reizen bij alle vervoerders inzien. MijnNS geeft alleen de reizen die je bij NS hebt gemaakt en is minder compleet in die zin. Het is me niet bekend of de HTM een site heeft voor de reizen die met HTM zijn gemaakt. Het lijkt me dat ze dan zullen verwijzen naar ov-chipkaart.nl
Thom. Je bedoelt Eem account bij HTM op dezelfde OV-chipkaart?
Reputatie 7
Badge +4
Je moet daarvoor niet bij NS zijn maar een account nemen op OV-chipkaart. Je kunt echter ook dan niet inzien wat je hebt gereisd voordat je je account daar had. Bedenk dat NS wel de belangrijkste maar aan de andere kant slechts een van de vervoerders is. Als je een account bij OV-chipkaart wilt om je gegevens in een later stadium in te kijken:

https://www.ov-chipkaart.nl

Reageer