beantwoord

Reizen tijdens daluren

• 18 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Als ik ga reizen tijdens daluren ( trein van 9.10) maar incheck op het station om op het perron te komen vóór 9 uur, betaal ik dan het volle tarief?
Op mijn laatste overzicht staat de tijd waarop ik het station binnen gekomen ben.
icon

Beste antwoord door PaulBSA 18 augustus 2017, 22:34

Met een Dalurenkaart of een (steeds minder voorkomende) Voordeelurenkaart incheckt vanaf 8:55 wordt het dalurentarief gerekend. Checkt u nog eerder in dan geldt het volledige tarief.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Met een Dalurenkaart of een (steeds minder voorkomende) Voordeelurenkaart incheckt vanaf 8:55 wordt het dalurentarief gerekend. Checkt u nog eerder in dan geldt het volledige tarief.
Dank u wel voor t antwoord.
Op ons station is na de incheck een spoorboom die (uiteraard) dicht gaat als er een trein aan komt.
Dus dan kom je niet op t perron. Het wordt dus rennen en hopen dat ze de bomen niet dichtdoen vóór de trein vertrekt.
Reputatie 2
Ik weet natuurlijk niet vanaf welk station u vertrekt maar bij vertrek om 9:10 en een incheck om 8:55 heeft u 15 minuten om bij de trein te komen. Een overweg op een station sluit vlak voor aankomst of vertrek van een trein en dan moeten 15 minuten voldoende zijn. Ik hoop in elk geval voor u dat het succesvol zal verlopen.
De trein die ik wil halen vertrekt om 9.01. De trein in tegengestelde richting, waar de bomen vit gesloten zijn, om 9.57.
Dus wordt echt knijpen. Ik vind het jammer dat ik de kaart moet gebruiken om op t perron te komen. In het verleden stond er een apparaat op t perron.

Reageer