beantwoord

(Restant)Geld retour voor niet uitchecken

• 25 februari 2019
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Geachte mevrouw Wolders,

Op 22-02-2019 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat u niet het volledige saldo van een gemiste uitcheck terug heeft gekregen. Ik begrijp dat u nog recht heeft op het gedeelte van de korting. Ik vind het vervelend voor u dat de haltes niet goed zijn ingevuld. Hieronder geef ik u mijn reactie.

U e-mailt nu met klantenservice OV-chipkaart. U kunt NS bereiken op 030-751 51 55 of www.ns.nl. Omdat u met NS heeft gereisd is het sneller om dit rechtstreeks te regelen.

Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Op werkdagen zijn wij geopend van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Roy Simon
Klantenservice OV-chipkaart

- - - - Origineel bericht - - - -
Van: Mcj Wolders
Datum: 22-02-2019
Betreft: Restitutie reis met dalvoordeel abonnement

Op dinsdag 12-02-2019 ingecheckt om 15:39 op Leiden Centraal en vergeten uit te checken op Rotterdam Blaak. Ik heb dit gemeld en € 2,00 (van € 10,00) teruggestort gekregen. Ik heb een Dal Voordeelabonnement en heb dus recht op € 5,20. Graag ontvang ik nog € 3,20. Alvast bedankt en als ik zelf iets niet goed heb ingevuld, mijn excuses. Mvg Marian Wolders.
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 februari 2019, 17:49

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer