beantwoord

Restitutie aanvraag niet mogelijk

• 16 februari 2015
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste ..,

onlangs is er iets mis gegaan tijdens het uitchecken waardoor er 10,- van m'n OV-chipkaart is afgeschreven. Ik wil dit terugvragen via Mijn reishistorie, maar de optie "Aanvragen restitutie bij een vergeten check in of check uit" staat niet bij de desbetreffende reis. Hoe kan ik alsnog mijn geld terugvragen?

Met vriendelijke groet,

Twan
icon

Beste antwoord door Herman NS 16 februari 2015, 15:37

Hallo Twan,

Welkom op het NS Serviceforum! Vervelend dat er iets verkeerd is gegaan met het in- en uitchecken. Je kunt voor een restitutieverzoek contact opnemen met NS Klantenservice.

Je kunt er ook voor kiezen om mij een privébericht te sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, reisdatum, traject en je IBAN-nummer. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens te klikken op 'stuur bericht'

Het topic heb ik in verband met de vindbaarheid verplaatst naar 'OV-chipkaart'.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

6 reacties

Ja hij kan zijn eigen keuze maken, contact opnemen met de klantenservice of Herman NS een privebericht sturen.

Volgens mij is dat alle twee hetzelfde en heeft hij het eerste al gedaan.

Maar goed jij je zin...
Herman noemt in de tweede alinea van zijn bericht de optie, ook gericht aan TS. Die kan hier op zijn beurt ook z'n eigen keuze in maken. Lijkt me dat deze slak het zout bespaard kan blijven.
Het antwoord is duidelijk gericht aan Twan, dus de formulering is uiterst merkwaardig geformuleerd.

Het lijkt mij dat deze onduidelijkheid niet meehelpt aan duidelijke communicatie met jullie klanten. Het wekt namelijk de indruk dat dit geen klantenservice is, want behalve contact opnemen met de klantenservice kan je OOK Herman NS een privebericht sturen
We verwijzen naar de klantenservice, zodat ook mensen die hier zonder account terechtkomen weten wat ze kunnen doen. Zoals je ziet biedt Herman hier ook de optie om via het forum geholpen te worden door middel van een privébericht.
Waarom verwijs je elke keer naar NS Klantenservice terwijl je daar zelf deel van uitmaakt ?
De klant neemt al contact op met NS klantenservice via dit Serviceforum
Hallo Twan,

Welkom op het NS Serviceforum! Vervelend dat er iets verkeerd is gegaan met het in- en uitchecken. Je kunt voor een restitutieverzoek contact opnemen met NS Klantenservice.

Je kunt er ook voor kiezen om mij een privébericht te sturen met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, reisdatum, traject en je IBAN-nummer. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens te klikken op 'stuur bericht'

Het topic heb ik in verband met de vindbaarheid verplaatst naar 'OV-chipkaart'.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer