beantwoord

Restitutie aanvragen, maar NS site werkt niet mee. Wat nu?

• 4 juni 2014
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Op 6 mei was het chaos op het spoor toen alle treinen van en naar de kop van Noord-Holland waren uitgevallen. In de verwarring heb ik een paar keer in- en uitgecheckt omdat er misschien een trein zou gaan. Blijkbaar is er een keer iets fout gegaan en ben ik niet uitgecheckt. Nu heb ik al op drie momenten geprobeerd om een vergoeding aan te vragen door de zelfservice van de NS, maar elke keer als ik bij het bevestigingsscherm kom krijg ik een foutmelding dat ik het later nog eens moet proberen. Wat voor opties heb ik nog om toch een vergoeding te krijgen?

Frank
icon

Beste antwoord door Mike 4 juni 2014, 16:53

Hallo Frank,
Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is een moderator op dit forum bereidt om je direct via een privé bericht te helpen. Ik zal hieronder even de mogelijkheden opnoemen hoe je contact kunt opnemen met de NS.

• Via de virtuele assistent, Eva. Als je 'e-mail' of iets in die vorm zegt, krijg je de mogelijkheid om via Eva een e-mail te sturen naar NS.
  • Telefonisch via 0900 - 20 21 163 (10ct per minuut). Bereikbaarheid: maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Per brief: NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
  • Via Twitter (@NS_online).

Als je de situatie uitlegt, zullen zij je verder helpen. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Frank,
Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is een moderator op dit forum bereidt om je direct via een privé bericht te helpen. Ik zal hieronder even de mogelijkheden opnoemen hoe je contact kunt opnemen met de NS.

• Via de virtuele assistent, Eva. Als je 'e-mail' of iets in die vorm zegt, krijg je de mogelijkheid om via Eva een e-mail te sturen naar NS.
  • Telefonisch via 0900 - 20 21 163 (10ct per minuut). Bereikbaarheid: maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Per brief: NS Klantenservice, Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht.
  • Via Twitter (@NS_online).

Als je de situatie uitlegt, zullen zij je verder helpen. Succes!
Badge
Frank, welkom op het forum. Ik kan je reisgegevens inzien en misschien kan ik je verder helpen. Zou je via een privébericht je naw gegevens, je OV-chipkaartnummer en je rekeningnummer willen sturen? Graag opnieuw je reis toelichten en je traject vermelden.

Reageer