beantwoord

Restitutie ivm betaald kaartje zonder dat het uit de automaat kwam

  • 6 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Na ongeldige OV kaart een dagkaart gekocht echter kwam er na betaling geen kaartje uit de automaat. (wel een lange bon).Andere automaat geprobeerd, toen wel een kaartje. 2x 8 euro betaald .Hoe krijg ik die 8 euro retour?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 oktober 2019, 08:21

Hallo Lenny0104, welkom op de NS Community.

Wat een tegenvaller dat er dan geen ticket uit de automaat kwam. Was het geen NS automaat? Dan zou ik inderdaad even contact opnemen met de vervoerder.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Was deze dagkaart voor de trein @Lenny0104 ?
Ik ben hiermee met de metro gereisd. Moet ik misschien bij RET zijn?
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben hiermee met de metro gereisd. Moet ik misschien bij RET zijn?
Voor de metro moet je inderdaad bij RET zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Na ongeldige OV kaart een dagkaart gekocht echter kwam er na betaling geen kaartje uit de automaat. (wel een lange bon).Andere automaat geprobeerd, toen wel een kaartje. 2x 8 euro betaald .Hoe krijg ik die 8 euro retour?
Ik heb dat een keer bij het GVB gehad, storing in de communicatie tijdens het betaalproces. Geld nooit meer teruggezien. Ik heb wat dat betreft wel wat meer vertrouwen in de RET, een toch wat serieuzer bedrijf dan het GVB.
Hallo Lenny0104, welkom op de NS Community.

Wat een tegenvaller dat er dan geen ticket uit de automaat kwam. Was het geen NS automaat? Dan zou ik inderdaad even contact opnemen met de vervoerder.

Reageer