beantwoord

Restitutie klopt niet

  • 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

hi,

ik heb zojuist geld terug gevraagd via de website maar hoewel ik keurig heb aangevinkt dat ik in daltarief heb gereisd met mijn voordeelurenabonnement (waarom moet ik dat uberhaubt aanvinken? datum en tijd ziet het systeem toch gewoon?) krijg ik ineens geen voordeelurenkorting. Ik ontvang dus maar 3,80 terug in plaats van €6,28.

Kunnen jullie dit even recht zetten? Mijn gegevens zijn:

Datum gemaakte reis met vergeten check in/uit:
Kaartnummer:
**** **** **** 7839
19 april 2019
Beginstation:
Leiden Centraal
Eindstation:
Schiphol Airport
Klasse:
2e klas
Ingehouden instaptarief:
€ 10,00
Prijs van uw treinreis:
€ 6,20
U ontvangt van ons:
€ 3,80

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door dennisg 2 mei 2019, 14:30

Neem contact op met de klantenservice om de misgelopen korting ook te krijgen. Dit gaat het snelst via sociale media of live chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Neem contact op met de klantenservice om de misgelopen korting ook te krijgen. Dit gaat het snelst via sociale media of live chat.

Reageer