beantwoord

Restitutie met een anonieme OV-chipkaart

• 25 juli 2015
  • 2 reacties
  • 1661 Bekeken

Ik heb nu bijna 2 uur vertraging in de trein door allerlei ongevallen en ik vroeg mij af hoe ik met mijn anonieme ov kaart mijn geld terug kan krijgen. Alle informatie is welkom.
icon

Beste antwoord door Inge NS 26 juli 2015, 11:28

Welkom op het forum Tim Dubbeld!

Het is inderdaad mogelijk om online een claim in te dienen of van een formulier gebruik te maken. Claims die online worden ingediend, worden echter sneller afgehandeld. Het kan daarom lonend zijn om een Mijn NS-account aan te maken. Klik hier voor meer uitleg over het koppelen van je OV-chipkaart aan Mijn NS. Je kunt een 'Geld Terug bij Vertraging' claim indienen in het gedeelte 'Mijn reishistorie' als je geldig bent in- en uitgecheckt.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Als de kaart gekoppeld is aan een MijnNS account kun je morgen een claim indienen via de reishistorie.

Zo niet, dan kun je een geld terug bij vertraging formulier afhalen op een station met balie of aanvragen op de ns site.
Welkom op het forum Tim Dubbeld!

Het is inderdaad mogelijk om online een claim in te dienen of van een formulier gebruik te maken. Claims die online worden ingediend, worden echter sneller afgehandeld. Het kan daarom lonend zijn om een Mijn NS-account aan te maken. Klik hier voor meer uitleg over het koppelen van je OV-chipkaart aan Mijn NS. Je kunt een 'Geld Terug bij Vertraging' claim indienen in het gedeelte 'Mijn reishistorie' als je geldig bent in- en uitgecheckt.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer