beantwoord

Restitutie ongebruikt reistegoed

• 16 december 2017
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Omdat ik deelneem aan NS Extra zou ik gebruik moeten kunnen maken van de check-uit alert service. Op 8 november jl. heb ik bij een actie van Fietsersbond en gemeente in Zwijndrecht op het station van Zwijndrecht tweemaal mijn saldo opgehoogd met 10 euro. De bedragen zijn wel afgeschreven van mijn bankrekening maar blijkbaar niet terechtgekomen op mijn OV-kaart, want de eerstvolgende keer had ik opnieuw een nadelig saldo van -1,54 euro. Kunt u voor mij op mijn kaart inloggen om die gegevens te checken.
Mijn OV-kaartnummer is **** Verwijderd door Moderator
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 december 2017, 13:36

Goedemiddag M. Cohen-Wiegman en welkom op het NS Serviceforum!
Als toevoeging op het antwoord van Thom: Als blijkt dat je een incheck hebt gemaakt zonder uitcheck, kun je dat via deze website corrigeren. Lukt dat niet, of doe je het liever niet zelf, kun je daarvoor ook contact op nemen met onze Klantenservice. Het snelst gaat dat via 030-7515155, Twitter of Facebook.

Zoals Thom ook al aangaf is dit een openbaar forum. In verband met privacy heb ik het OV-chipkaartnummer uit je bericht verwijderd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mevrouw Cohen, het is hier een openbaar forum en het is niet verstandig uw nummer hier te plaatsen. Niet iedereen heeft goede bedoelingen. U kunt het weghalen met het pennetje bij uw bericht, vaak doen moderatoren het.

U kunt op de site van ov-chipkaart uw handelingen nakijken. De laatste tien, ook van andere vervoerders, zijn te zien op een NS-automaat maar Dit werkt vaak sneller en geeft inzicht in wat er is gebeurd. Het betreft 8 november en dat is al weer even geleden, mogelijk vergat u iets.

https://www.ov-chipkaart.nl/home.htm#/
Goedemiddag M. Cohen-Wiegman en welkom op het NS Serviceforum!
Als toevoeging op het antwoord van Thom: Als blijkt dat je een incheck hebt gemaakt zonder uitcheck, kun je dat via deze website corrigeren. Lukt dat niet, of doe je het liever niet zelf, kun je daarvoor ook contact op nemen met onze Klantenservice. Het snelst gaat dat via 030-7515155, Twitter of Facebook.

Zoals Thom ook al aangaf is dit een openbaar forum. In verband met privacy heb ik het OV-chipkaartnummer uit je bericht verwijderd.

Reageer