beantwoord

Restitutie regelen

  • 8 februari 2019
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Op 25 november 2018 zijn er bussen in gezet bij het station waarvandaan ik wilde reizen en heb ik wel ingecheckt, maar vergeten uit te checken bij aankomst.
Daarna heb ik bij thuis komst uitgecheckt bij mijn vertrekstation.
Dat was natuurlijk niet slim, want nu is er €10 afgeboekt, terwijl mijn enkele reis veel goedkoper was.
Het lukt me niet om dit geld terug te vragen!!
Wie weet hoe ik dit kan aanpakken?
icon

Beste antwoord door Danny NS 8 februari 2019, 17:13

Hoi petra001 en welkom op de NS Community!

We kunnen je hiermee helpen bij de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi petra001 en welkom op de NS Community!

We kunnen je hiermee helpen bij de klantenservice. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer