Beste antwoord door Herman NS
Hallo Tineke,
Klantenservice OV-chipkaart beheert het saldo dat op de OV-chipkaart staat. Dit geeft Hans eigenlijk ook al enigszins aan.Het saldo blijft gewoon op de OV-chipkaart staan, totdat het gebruikt wordt in het openbaar vervoer of tot je aangeeft dat je de OV-chipkaart wilt beëindigen. Wanneer je informatie wilt over het saldo kun je Klantenservice OV-chipkaart ook proberen te bellen. Je kunt hen bereiken op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 per minuut).
Je titel heb ik aangepast en het topic heb ik verplaatst naar het forum 'OV-chipkaart'.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Klantenservice OV-chipkaart beheert het saldo dat op de OV-chipkaart staat. Dit geeft Hans eigenlijk ook al enigszins aan.Het saldo blijft gewoon op de OV-chipkaart staan, totdat het gebruikt wordt in het openbaar vervoer of tot je aangeeft dat je de OV-chipkaart wilt beëindigen. Wanneer je informatie wilt over het saldo kun je Klantenservice OV-chipkaart ook proberen te bellen. Je kunt hen bereiken op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 per minuut).
Je titel heb ik aangepast en het topic heb ik verplaatst naar het forum 'OV-chipkaart'.
Vriendelijke groet,
Herman NS