beantwoord

restitutie verkeerd afgewezen

  • 16 januari 2019
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Hi,

Ik ben op station Schiphol vergeten in te checken waardoor er bij het uitchecken 20 euro is afgeschrevne. Dit staat ook zo genoteerd in Mijn NS. Ik heb daarvoor restitutie aangevraagd maar er wordt gezegd dat er wel correct is in en uit gecheckt, maar dit klopt niet, volgens mij is er verkeerd gekeken. Kan iemand hier alsnog naar kijken? Kenmerk 5086232972
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 januari 2019, 13:46

Welkom bij de Community, Chris.

De Community is met name een klant-helpt-klant kanaal. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch is uiteraard ook mogelijk via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, Chris.

De Community is met name een klant-helpt-klant kanaal. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch is uiteraard ook mogelijk via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer