beantwoord

restitutie verkeerd afgewezen

• 16 januari 2019
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Hi,

Ik ben op station Schiphol vergeten in te checken waardoor er bij het uitchecken 20 euro is afgeschrevne. Dit staat ook zo genoteerd in Mijn NS. Ik heb daarvoor restitutie aangevraagd maar er wordt gezegd dat er wel correct is in en uit gecheckt, maar dit klopt niet, volgens mij is er verkeerd gekeken. Kan iemand hier alsnog naar kijken? Kenmerk 5086232972
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 januari 2019, 13:46

Welkom bij de Community, Chris.

De Community is met name een klant-helpt-klant kanaal. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch is uiteraard ook mogelijk via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb het idee dat er een aantal medewerkers zijn bij de klantenservice die totaal geen interesse hebben in de klant in de eerste 10 seconden van het gesprek hoor ik al hoe de rest van het gesprek zal verlopen. Vaak heb ik dan de neiging om maar op te leggen, opnieuw te bellen en hopen op een medewerker die wel luisterd naar je vraag.
Badge +3
Wat is dat toch tegenwoodig met klantenservice die steeds naar hier verwijst?

Wij communityleden kunnen niet in de systemen kijken en hooguit wat tips geven. De mensen (moderators) die wél in de systemen kunnen zijn óók klantenservicemedewerker, dus dat is dubbelop of in ieder geval een omweg.

Of is je vraag zo ingewikkeld dat er geen passend antwoord op is en uitzoekwerk nodig heeft? Of "hoe gaan conducteurs om met...."?

In dat geval is een community-topic soms wel handig, want dan is het een stuk 'houdbaarder' dan het vluchtige Twitter/Facebook e.d., en hebben anderen die later tegen hetzelfde aan lopen een pasklare oplossing (zoekfunctie hier).

Maar het moet hier natuurlijk geen 'afvoerputje' worden van medewerkers die zoiets hebben als "ja, dat weet ik niet hoor, gooi het maar in de community!" om van je af te zijn.

Dus wat is je kwestie/vraag?
Reputatie 4
Alhier een topic aanmaken heeft mijns inziens weinig nut, niemand behalve de moderatie kan u helpen, en wat die kunnen kan de klantenservice zeker ook.
Ik heb een eender probleem. Bel Klantenservice op. Klantenservice verzoekt mij een Topic aan te maken in Community....

Misschien een keertje met Klantenservice praten om af te stemmen wat het korrekte proces is?
Welkom bij de Community, Chris.

De Community is met name een klant-helpt-klant kanaal. Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch is uiteraard ook mogelijk via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer