beantwoord

Restitutie verongeluk verkeerde zijde inchecken

• 5 juli 2017
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Een paar uur geleden was ik op Amsterdam Centraal een kwartier voor half 7, om 18:15 dus. Daar had ik gewacht tot het 18:30 was zodat ik kon checken omdat ik dal voordeel heb. Ik had bij het apparaat bij het Ij had ik mijn OV opgeladen toen ik wou inchecken bleek het dus een uitcheck poortje te zijn. Waar door ik aan de goeie kant wou inchecken en ik geen saldo meer had. Dus ik keek bij mijn transactie' s en er is 10 euro van af gehaald. Ik ging naar een loket en die zijden dat ik contact op moest nemen met NS maar door hun wachtrij op telefoon kom ik niet dus probeer ik het hier maar. Hopelijk kan ik hier wel geholpen worden.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 5 juli 2017, 22:18

Hallo timmyfl en welkom op het NS Serviceforum.

Wat een ongeluk dat je aan de verkeerde kant van het poortje hebt ingecheckt, gelukkig kunnen we dat ook voor jou in behandeling nemen. Wat Robert aangeeft klopt, mocht je hulp nodig hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (030 7515155) of via Social Media (Twitter of Facebook). Dan maken we de gepaste restitutie over naar jouw bankrekening.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Je kunt het na 1-2 dagen (zodat de verkeerde incheck bekend is in het systeem) zelf regelen via www.uitcheckgemist.nl
Reputatie 7
Hallo timmyfl en welkom op het NS Serviceforum.

Wat een ongeluk dat je aan de verkeerde kant van het poortje hebt ingecheckt, gelukkig kunnen we dat ook voor jou in behandeling nemen. Wat Robert aangeeft klopt, mocht je hulp nodig hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (030 7515155) of via Social Media (Twitter of Facebook). Dan maken we de gepaste restitutie over naar jouw bankrekening.

Reageer