Restitutie voor check-in bij verkeerde vervoerder

• 12 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 322 Bekeken

Ik heb gisteren contact gehad met Eva. Veel verder kwam ik niet, want 'ze' begreep het niet.
Op donderdag 7 augustus heb ik 20 euro opgewaardeerd aan het loket in Zwolle. Ingecheckt bij ns, wat achteraf niet had gemoeten/ gemogen want ik ging op stap met arriva. Zowel ns als arriva hebben beide maar liefst even 10 euro afgeschreven als zgn. borg? ...dus u begrijpt weg tegoed. Terug moest ik dus nog eens opwaarderen, anders kwam ik niet eens thuis? Van arriva heb ik keurig netjes het verschil terug ontvangen op mijn kaart. De conducteur vertelde mij als ik uitcheckte bij ns ik mijn 10 euro terug zou krijgen. Maar helaas pindakaas!
Een ritje retour zwolle- hardenberg wat normaal iets meer dan 9 euro kost in de daluren met 40 % korting, kost me nu meer dan 19 euro. En sorry, Eva snapt het niet. OV moet het makkelijker maken....nou ik ben er nog niet achter en ik reis niet eens vaak/veel met de trein.

2 reacties

Eva ontwijken en een email sturen kan wel, gewoon email intikken bij Eva en via via via kom je er dan.
Welkom op het forum Suus169!

Ik wil je graag verder helpen. Kan je mij in een priv├ębericht je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, reisdatum, IBAN + tenaamstelling doorgeven? Dan ga ik kijken of je in aanmerking komt voor restitutie.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer