beantwoord

restitutie zonder korting

• 26 februari 2019
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Ik vergeet uit te checken en vraag restitutie aan.
Op zich geen probleem, alleen nu krijg ik volgens bericht slechts teruggaaf voor 10 Euro- VOLLE ritprijs.
Nu heb ik kortingskaart, (en ook aangegeven ergens dat ik buiten de spits aan het reizen was tijdens de teruggaaf, herinner ik me nog). Komt dit ooit nog goed bij de NS? Of wordt dit weer een hopeloze opeenstapelingen van vergissingen en vertragingen?
icon

Beste antwoord door Emma NS 26 februari 2019, 11:22

Beste Quantam, welkom bij onze Community!

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, vergeten uit te checken. Jammer om te lezen dat het niet helemaal is gelukt met het terugkrijgen van het correcte restitutiebedrag. Ik heb even met mijn collega's overlegd en je kunt gewoon reageren op de e-mail. In jouw geval is het handig om even te melden dat je een abonnement hebt en of wij het kortingsbedrag misschien nog willen overmaken! 🙂

Wil je dat dit sneller is opgelost, stuur ons dan gewoon even een berichtje op Facebook, we reageren gewoonlijk binnen een uur.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Quantam, welkom bij onze Community!

Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, vergeten uit te checken. Jammer om te lezen dat het niet helemaal is gelukt met het terugkrijgen van het correcte restitutiebedrag. Ik heb even met mijn collega's overlegd en je kunt gewoon reageren op de e-mail. In jouw geval is het handig om even te melden dat je een abonnement hebt en of wij het kortingsbedrag misschien nog willen overmaken! 🙂

Wil je dat dit sneller is opgelost, stuur ons dan gewoon even een berichtje op Facebook, we reageren gewoonlijk binnen een uur.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Eerste reactie vooralsnog: ik kan helemaal niet antwoorden op deze mail want krijg net een autoreply dat ik een bericht porbeer te sturen naar een noreply ...dusss
Vervelend quantum.
Als je mij nu een priv├ębericht kunt sturen dan kan ik er nog even naar kijken.

Ik ontvang dan graag de volgende gegevens:

• Volledige naam
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • OV-Chipkaartnummer
Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en op stuur bericht.

Reageer