beantwoord

Resttiutie reiskosten d.d. 26 maart 2016

• 9 april 2016
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw bericht van 7-4-2016 jl. t.a.v. een restitutie van €8,--.

Er is echter in totaal €30,-- afgeschreven van mijn reissaldo tussen 18.19 en 19.30 uur. Voor de rit Maaassluis-Schiedam
Voor aanvang van de reis had ik meer dan € 50,-- tegoed op mijn chipkaart en plots had ik nog maar net iets meer dan €20,--.
Zie ook bijgevoegde snapshot van mijn reishistorie.

Bovenstaande is het gevolg dat er op 26 maart geen treinen reden tussen Maassluis en Schiedam, waardoor wij de NS-bus namen.
Op station Schiedam hebben wij geen uitcheck-unit gezien en tijdens het binnengaan van het station om via meerdere poortjes naar de metro te gaan is het vervolgens mis gegaan.

Ik hoop dat u mij naast de thans toegezegde €8,-- ook nog de extra afgeschreven €20,-- retourneert.

Met vriendelijke groet,
Ron Vijfvinkel
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 9 april 2016, 20:00

Volgens het bijgevoegde reisoverzicht heeft u Ingecheckt in Maassluis daarna Ingecheckt in Schiedam en vervolgens de check-in binnen 60 minuten geannuleerd in Schiedam. Bij het annuleren van de check-in is de 20 euro van de check-in direct weer teruggeboekt op de OV-chipkaart (niet verreisd 20 dus ritprijs 0 euro).

U heeft dus 10 euro betaald voor de rit Maassluis West - Schiedam Centrum terwijl dat 2 euro had moeten zijn. De check-in en uit in Schiedam heeft u niets gekost. De teruggave van 8 euro is dus correct.
Bekijk origineel

2 reacties

U reageert via een publiek forum. Hier kunt u beter geen e-mailadres plaatsen.
Reputatie 4
Badge
Volgens het bijgevoegde reisoverzicht heeft u Ingecheckt in Maassluis daarna Ingecheckt in Schiedam en vervolgens de check-in binnen 60 minuten geannuleerd in Schiedam. Bij het annuleren van de check-in is de 20 euro van de check-in direct weer teruggeboekt op de OV-chipkaart (niet verreisd 20 dus ritprijs 0 euro).

U heeft dus 10 euro betaald voor de rit Maassluis West - Schiedam Centrum terwijl dat 2 euro had moeten zijn. De check-in en uit in Schiedam heeft u niets gekost. De teruggave van 8 euro is dus correct.

Reageer