beantwoord

Retourneren anonieme OV-chipkaart

• 14 juli 2014
  • 5 reacties
  • 1581 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hoe kan ik de anonieme OV-chipkaart retourneren en mijn geld terugkrijgen? Ik heb zojuist onbedoeld een anonieme OV-chipkaart gekocht. Ik wilde mijn normale OV-chipkaart opwaarderen, maar toen ik betaalde kwam er een anonieme OV-chipkaart uitrollen (ik had eerst mijn reguliere OV-chipkaart voor de kaartlezer moeten houden).
icon

Beste antwoord door Hendrik 14 juli 2014, 17:44

Dat kan helaas niet... U kunt wel proberen om 'm te verkopen.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb het betaalbewijs nog.
Badge
Dat kan helaas niet... U kunt wel proberen om 'm te verkopen.
Dat kan helaas niet... U kunt wel proberen om 'm te verkopen.Hoezo kan niet? Ik heb iets gekocht in een verkeerde voorstelling van zaken. Algemene voorwaarden zijn niet ter hand gesteld en ook anderszins is er geen melding van gemaakt, dus die zijn niet van toepassing. Waarom zou ik de overeenkomst niet kunnen vernietigen en mijn geld kunnen terugclaimen?
Badge
Ik ontneem u niet het recht om dat te proberen. Maar als het al lukt, zal het niet gemakkelijk zijn. Zie bijvoorbeeld eerdere antwoorden van NS-medewerkers: https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/per-ongeluk-anonieme-ov-chipkaart-gekocht-nu-3690
Badge
NS-G, welkom op het forum. Wat Hendrik aangeeft, klopt. Je kan de kaart niet retourneren en je geld terugkrijgen. Je kan je kaart misschien verkopen of aan iemand anders geven, maar wij kunnen niks voor je betekenen.

Reageer